30 Eylül 2010 Perşembe

GIDA SEKTÖRÜNDE SON 20 YILIN EN BAŞARILI MARKASI “DOĞANAY ŞALGAM” DESTEKLENMELİ VE ÖRNEK ALINMALI!..


Gıda sektöründe son 20 yılın en başarılı Türk Markası Doğanay Şalgam Suyu. Adana ve o bölgeye ait logal bir ürünü bu derece başarılı üretip aynı başarıyla pazarlayan DOĞANAY firmasının kurucusu ve yöneticilerini kutluyorum..Gıda sektöründe “Pazarcılıktan Genel Müdürlüğe” kadar her pozisyonda iş yapan bir insan olarak çalışma hayatımda DOĞANAY ŞALGAMI hem içtim hem de sattım, para kazandım. İşletmeci kimliğimle DOĞANAY ŞALGAM’ın markalaşma yolundaki başarılı yükselişini keyif ve gururla izledim..
DOĞANAY ŞALGAM'ın Türkiye ve Dünyadaki yükselişini başka girişimciler de örnek almalı ve bu benzer ürünleri çalışarak GIDA KONUSUNDA DÜNYADA TÜRK MARKALARI oluşturmalıdır.. İşsizlik ve rekabetin bu kadar zor olduğu günümüzde kendi kültürel ve doğal zenginliklerimizi kullanmanın ne kadar önemli ve gerekli olduğunu gösteriyor bu ürün ve marka..
Bilgisi, sermayesi, becerisi, sevgisi, sabrı ve yüreği olan bu konuda çalışsın hepimiz birlikte lezzetli paralar kazanalım, üretip paylaşalım, istihdam sağlayalım..

Yakup AKSOY
Mantı Keyfi-Kurucu Ortak
http://www.yakupaksoy.blogspot.com

MORFİKİRLER HABERİ:Doğanay gıda 21 ülkeye şalgam suyu içiriyor
http://www.morfikirler.com/yazi/doganay-gida-21-ulkeye-salgam-suyu-iciriyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder