8 Kasım 2009 Pazar

Mantı Keyfi 2010 ve SONRAKİ 100 YIL İÇİN BÜYÜME HEDEF VE PLANLARINI HAZIRLADI, UYGULUYOR.


Mantı Keyfi 2010 yılı ve sonraki 100 yılı kapsayan büyüme hedef ve planlarını açıkladı. Mantı Keyfi bugün 13 adet franchising şube ile ilerliyor. Yapılan franchising sözleşmelerinin yakın zamanda uygulanması ile şube sayısı 19’a çıkacak. Şube sayısının artmasına paralel olarak yeniden yapılanma ile kurumsal yapının güçlendirilmesi istikrarlı büyümek için doğru ve hızlı kararlar verebilen bir oluşumun inşa edilmekte olduğu açıklandı.

Mantı Keyfi 2010 yılında 50 şube ve 2011 yılında 80 şubeye ulaşmayı hedefliyor.
Franchisingle ilgili talepler ve hedefler arasında olabilirlik anlamında ihtiyatlı davranıldığı, krizin etkilerinin daha da azalmasıyla birlikte bu hedeflerin üzerine çıkılmasının mümkün olacağı bildiriliyor. Mantı Keyfi “Dünyanın EN küçük, elit, sağlıklı ve hızlı Cafe&Restaurant zinciri” 10 ile 40 m2’lik alanlara kurabiliyor.. Küçük alanlarda daha az ve vasıfsız personel ile faaliyet gösterilebiliyor. Ürünlerin raf ömrünün 6 ay olması ve emsal firmalarla nitelik açısından farklılık oluşturması tercih nedeni oluyor. Bu ve benzer pek çok neden iş yapmak isteyen girişimcilerin iş hayatına ilk kez Mantı Keyfi ile başlamasına neden oluyor.

Mantı Keyfi’nin 2010 ve sonraki 100 yılda büyüme hedef ve planlarının yol haritası hazırlandı.
Mantı Keyfi’nin Kurucu Ortak-Yönetim Danışmanı Yakup Aksoy “İstikrarlı büyümenin yolu vizyona dayalı bütçelenen mantıklı efektif planlamalardan geçer. Yıllardır bir türlü kalkınamadığımız bilmem kaçıncı beş yıllık kalkınma planları ile büyüdük. Global marka olmak ve ilerlemek için efektif bütçe planlama uygulamaları Mantı Keyfi çalışma planı içinde uygulayarak vurguluyoruz. Yapı taşlarımız ve çalışma kriterlerimiz Kurumsal Yapımızın oluşmasında bu değerler etkili olmaktadır. İlerlemek için kendi kültürümüzden coğrafyamızdan, hava ve suyumuzdan her şeyimizden güç ve ilham almamız lazım. Güç ve kuvvet içimizde, yanımızda, yakınımızdadır. Kendimize, ismimize, dilimize, kültürümüze değer vermezsek; bize kimse değer vermez.. İstersek, inanırsak, çalışırsak başarırız.. Ülkemizde var olan doğal ve insan kaynaklarımızı kendi kültürel değerlerimizle besler sevgi ve bilgiyle işlersek GLOBAL MARKA oluşturmak için başka bir şeye ihtiyacımız olmaz.” Diyor.
Yakup Aksoy “ % 100 biz, Anadolu, Türkçe, Türk ve Türkiye olan kavramları yiyecek sektöründe “GLOBAL MARKA” olmak için zorunlu yapı malzemesi olarak görüyor ve bu objeleri Mantı Keyfi Kurumsal Yapısı’nın içine dahil ediyoruz. Mantı Keyfinin 2010 ve sonraki 100 yılda büyüme hedef ve planları bu felsefeyle hazırlanıyor.” diyor.
Kurucu Ortak-Emekli SMMM Mukadder Aksoy “Mantı Keyfi kadınlarımızın işi, çocuklarımızın aşı, gençlerimizin geleceği olsun istiyoruz.. Üretimde çalışan personelin yarıdan çoğunun okur-yazar olmadığı Mantı Keyfi bir girişim hikayesi olmakla birlikte aynı zamanda bir Sosyal Sorumluluk Projesidir.” diyor.

Sihirli kelime “Üretmek ve Paylaşmak”dır.. Sonrası işi sevgi, bilgi ve sabırla ilerletmektir.
Mantı Keyfi 100 yıllık büyüme planlarını yaparken birlikte üretmek ve adaletli paylaşmak fikrine inanıyor. Firmanın kuruluş fikri ve ilerlemesi vizyon ve heyecan birliğini oluşturmak yetki ve sorumlulukları paralel bir gelirle ilişkilendirerek sağlamak istiyor.. Başarılı her işte olduğu gibi Mantı Keyfi ile ilgili kişilerin işi sevgi, bilgi, sabır ve istikrarla yapması gerektiği konusuna dikkat çekiliyor. Bu fikir ve uygulamaların Mantı Keyfi’nin 100 yıllık ilerleme hedef ve planlarında günlük işlerde referans kaynağı olması sağlanıyor.

http://www.mantikeyfi.com
http://www.yakupaksoy.blogspot.com