8 Aralık 2009 Salı

Mantı Keyfi 2010 YILINA FARKLI ÜRÜN VE YENİ KONSEPT MODELLERİYLE GİRİYOR


"Mantı" yı "Keyfi" ile birleştirip trend konsept oluşturan firma ürün ve konsept yenilikleriyle 7. Franchising ve Markalı Bayilik Fuarına giriyor.

Mantı Keyfi 2009 da mini çiğbörek çeşitleri, klasik erişte, kepekli erişte, ıspanaklı erişte, güveç ürünlerini farklı lezzet ve sunumla ürün gamına katmıştı..

Mantı Keyfi "BÖREK KONUSUNDA DA YENİLİK YAPILABİLİR" fikrini hayata geçiriyor.. Kurucu Ortak Mukadder Özbayraktar Aksoy kendi annesi ve yöresine ait "TATAR BÖREKLERİNİ" yorumluyor.. İlk uygulama Palladıum AVM Mantı Keyfi'nde uygulanacak..

Mantı Keyfi ayrıca ürün sunumu ile ilgili farklı modeller geliştiriyor.. "Mobil Mantı Keyfi" uygulamalar ile açık alanlarda konser ve etkinliklerde hizmet veren firma çarşı ve AVM'lerde yeni konsept-modeller uygulayacak.

1-0-25 m2 alanlarda Mantı Keyfi Exsspres: Mantılar ve Ara sıcaklar sunulacak.. Paket servis, elde yürürken yenen servis hizmetleri verilecek..

2-26-45 m2 alanlarda Mantı Keyfi Cafe & Restaurant:Mantılar ve Ara sıcaklar sunulacak..Paket servis, elde yürürken yenen servis hizmetleri verilecek.. Çorba, zeytinyağlı, salata, sıcak ve soğuk içecek, tatlı sunulacak..

3-46-66 m2 alanlarda Mantı Keyfi EXTRA:Paket servis, elde yürürken yenen servis hizmetleri verilecek..Çorba, zeytinyağlı, salata, sıcak - soğuk içecek, tatlı ve küçük bir benmari ile 4-5 çeşit Türk Mutfağı'na özgü ana yemekler sunulacak.

Mantı Keyfi pazarda ihtiyaç duyulan ürün ve konseptleri kendi menü ve vizyonu ile değerlendirip, gerekli örnek çalışma ve istatistiklerinden sonra uygulamaya koyuyor..

Mantı Keyfi BAYİM OLURMUSUN 7.FRANCHISING VE MARKALI BAYİLİK FUARI..10-13 ARALIK 09 CNR EXPO Fuar Alanında..

“Mantı Keyfi=100 YILLIK BÜYÜME PLANLARINI UYGULUYOR!.” SLOGANI İLE 2010 YILINDA FAALİYET GÖSTERECEK.Küresel krizin yoğun yıkıcı etkilerinin görüldüğü 2009 yılını “kriz yok Mantı Keyfi var” sloganıyla gecen Mantı Keyfi aynı yıl 11 yeni franchising şube birden açarak ilerledi. 2010 yılında “kriz” kelimesini söylem ve faaliyet alanından çıkaran firma; 2010 yılını 100 yıllık büyüme planlarının alt yapısını oluşturma ve uygulama yılı olarak belirledi..Mantı Keyfi 2010 yılında 50 şb, 2011 yılında 80 şb. kurmayı planlıyor..

Mantı Keyfi mevcut imkan ve kaynaklara göre daha büyük hedeflere yönelmeyi, uzun vadeli ve vizyoner planlar yapılması gerektiğine dikkat çekiyor ve uyguluyor..

"ÜRETİM VE PAYLAŞMAK" fikrini "EVİMİ, İŞİMİ, ÜLKEMİ SEVİYORUM" sloganıyla bütünleştirip karşı olmak ve karşı koymanın "ALTERNATİF MARKA VE ÇÖZÜMLER ÜRETMEK"ten geçtiğini vurguluyor..

Mantı Keyfi yakın zamanda 1000'lerle ifade edilecek sayıda kurulacak şubeler için sevgi, bilgi, sabır ve yüreği olan girişimcileri bu fuar ve sonrasında üretim ve istihdam hareketine davet ediyor

http://www.mantikeyfi.com
http://www.yakupaksoy.blogspot.com