3 Ekim 2011 Pazartesi

Franchising Fuarında UFRAD ve Mantı Keyfi ile Türk-Yunan Kemençe Kardeşliği Farkı Vardı


Bayim Olur musun? 9.Franchising ve Markalı Bayilik Fuarı 2011'de Mantı Keyfi Kurucu Ortaklar Mukadder ve Yakup Aksoy fuar standında UFRAD Başkanı Dr. Mustafa Aydın ve Y.K .Üyeleriyle birlikte Yunanistan'ın İş Adamalarından Sotiris Yanakakis ile Petros Petridis'i ağırladı..
Mantı Keyfi lezzetleri ziyafeti ve horon eşliğinde markanın AB Ülkeleri, Yunanistan ve Dünyada büyüme plan ve hedefleri konuşuldu..
Başta İstanbul olmak üzere Anadolu’nu her bölgesinden girişimcilerin ilgisiyle karşılaşan Mantı Keyfi yurt dışından da talepler alıyor..


BAYİM OLUR MUSUN? 9.FRANCHISING VE MARKALI BAYİLİK FUARINDA MARKA KARMASI VE ZİYARETÇİ PROFİLİ GLOBAL KRİZİN BİTTİĞİ, YATIRIM VAKTİNİN GELDİĞİ MÜJDESİNİ VERDİ.
Bu yıl fuarda gözlenen bir farklılık da 2007 yılındaki fuardan sonraki en dolu, en çok yatırım yapılan ve en kararlı ziyaretçilerin geldiği bir fuarın varlığı idi. Bu tablo 2011 yılının bitip 2012 yılının başlayacağı bu süreçte yatırım ve girişim faaliyetinin artacağını müjdeliyordu. Mantı Keyfi 2012 sonuna kadar bir taraftan şube sayısını 30’a çıkarmayı diğer taraftan yurt dışında üretim kurup franchisingle ilerlemeyi hedefliyor..


2011 YILININ YENİ ÜRÜNLERİ “HAMSİLİ MANTI” VE ISPANAKLI “YEŞİL MANTI” ZİYARETÇİLERİN TÜMÜ TARAFINDAN ÇOK BEĞENİLDİ..
Mantı Keyfi sürekli yeni ürün ve sunumlarla yükseliyor.. Mantı Keyfi’nin 2011 yılında ürettiği içi kıymalı hamuru ıspanaklı “Yeşil Mantı” ve Trabzon’da açılan şubede ilk kez müşteriyle “Lahana Soslu Hamsili Mantı” fuara gelen yurt içi ve yurt dışından gelen tüm ziyaretçiler tarafından beğenildi..
Yerel obje ve kültürü kullanarak üretilen ürünlerin o bölge insanı dışında da beğeni görmesi Mantı Keyfi vizyon ve yol haritasının ne kadar doğru olduğunun bir kanıtı oldu..


YENİ YAPILMAKTA OLAN AVM VE ÇARŞILARDA KABUL GÖRMÜŞ LOGAL VE GLOBAL MARKALARIN YANINA PROJE AŞAMASINDA “MANTI KEYFİ”NİN YERİ AYRILIYOR, LOGOSU BASILYOR.
Mantı Keyfi ilerleme hedeflerinden birini daha 2011 yılında gerçekleştirdi. Mantı Keyfi, mantı konusunda Türkiye ve Dünyada franchisingle ilerleyen ilk ve tek marka olduğunu ve girişimci ile yatırımcılar için bir ihtiyaç olduğunu ispatladı. Ürün ve markanın bu konudaki talebi fuar boyunca gözlemlendi..


MANTI KEYFİ’NDEKİ ZİYARETÇİLERİN YARISI SADECE VE ÖNCELİKLE MANTI KEYFİ İLE GÖRÜŞMEK İÇİN FUARA GELDİĞİNİ İFADE ETTİ.
Mevcut şubeleri ve interaktif medyadaki bilinirliliği ile girişimcilerin her ortamda ilgisini çeken Mantı Keyfi araştırıp anlayan kararlı ve bilgili yatırımcılarla net görüşmeler yaptı.. Üretmek ve paylaşmak fikrini marka imajıyla yürüten Mantı Keyfi olumlu imajı için fuarda olumlu tepkiler aldı.

http://www.mantikeyfi.com/
http://www.dailymotion.com/yakupaksoy