14 Aralık 2009 Pazartesi

Mantı Keyfi ve Simit Sarayı “GLOBAL MARKA OLMAK” YOLUNDA GÖNÜL BİRLİĞİ YAPIYOR.


Mantı Keyfi 10 – 13 Aralık tarihlerinde CNR Fuar Merkezi’nde gerçekleşen “Bayim Olur musun 7.Franchising ve Markalı Bayilik Fuarı”nda girişimcilerle buluştu. Mantı Keyfi fuar alanında yurt içi ve yurt dışı yatırımcı adaylarının yoğun ilgisi ile karşılaştı. Yurtdışında başta Avrupa ve ABD’de şubeleşme faaliyetlerini başarıyla sürdüren Türk Mutfağı’nın yükselen bir diğer markası Simit Sarayı Kurucu Ortaklarından Haluk Okutur ve aynı vizyon hedefi paylaşan Mantı Keyfi Kurucu Ortakları Yakup Aksoy, Mukadder Aksoy geleceğe dair büyüme hedef ve planlarını konuştular paylaştılar.

Mukadder Aksoy “Simit Sarayı’nın başta Avrupa ve ABD olmak üzere Dünyada şubeleşme faaliyetini ilgi ve heyecanla izliyoruz.. Açılan her yeni Simit Sarayı şubesini görünce kendi Mantı Keyfi şubemiz açılmış gibi seviniyoruz” diyor.

Fuar alanında yapılan görüşme paylaşımda Mantı Keyfi Kurucu Ortağı Mukadder Aksoy “Simit Sarayı’nın başta Avrupa ve ABD olmak üzere Dünyada şubeleşme faaliyetini ilgi ve heyecanla izliyoruz.. Acılan her yeni Simit Sarayı şubesini görünce Kendi Mantı Keyfi şubemiz açılmış gibi seviniyoruz. Markamız yurt içinden olduğu kadar yurtdışından da franchising talepleri almaktadır..Simit Sarayı’nın başarılı ilerlemesi bize örnek oluyor heyecan veriyor. 2011 yılının 2.çeyreğinde AB ülkelerine franchising vermek amacıyla Avrupa’da üretim tesisi kurup bu hedeflerimizi gerçekleştirmek istiyoruz.. Bu yolda Simit Sarayı kılavuzumuz olsun istiyoruz.” diyor..

Simit sarayı Kurucu Ortağı Haluk Okutur “Türk Mutfağı ürünlerinin profesyonel bir çalışma ve Kurumsal Alt Yapının oluşturulmasıyla Türkiye ve Dünyada büyüme şansı yüksektir. Simit Sarayı buna iyi ve doğru bir örnektir.. Bu yolda ilerleyen Mantı Keyfi ile deneyimlerimizi paylaşmak bize keyif verir” diyor.


“Mantı Keyfi=100 YILLIK BÜYÜME PLANLARINI UYGULUYOR” sloganın çalışması başladı. Yatırımcı ilgi ve istekleri Mantı Keyfi’nin 2010 yılında 50 şube açılması hedefinin mümkün olacağını gösterdi.

“Bayim Olur musun 7.Franchising ve Markalı Bayilik Fuarı” ile ilgili değerlendirme yapan Mantı Keyfi Kurucu Ortağı Yakup Aksoy “Mantı Keyfi geleceğe dair hedefleri gerçekleştirebileceği işaretlerini bu fuarda net bir şekilde gördü. Fuarlar hem esas müşteri kitlesi hem de farklı sektörel ve sektör dışı kesimlerle buluşmak için çok önemli bir fırsattır. Biz bu fırsatlardan layıkıyle yararlanıyoruz.. Sadece Mantı Keyfi’ni ziyaret etmek için gelen yatırımcılarla görüşme bağlantı yaptığımız gibi bizi ilk kez gören, bir kaşık mantı yedikten sonra “Mantı Keyfi şubesi kurmak istiyorum” diyen yatırımcılarla görüşmeler yaptık. Bizim acımızdan bir ilginç tespit de Yurtdışı taleplerin oran olarak yurt içi taleplere yakın olmasıydı. 2009 küresel krizinin etkilerinin azaldığı ve yeni yatırım yapmak için piyasanın canlandığı görülmektedir. Mantı Keyfi 2010 yılında bir yandan 50 şube sayısına ulaşabilecek diğer yandan da 100 yıllık büyüme planlarını uygulama ile ilgili Kurumsal Altyapısını hazırlamış olacaktır.” diyor.