7 Nisan 2009 Salı

Mantı, Çiğbörek, Erişte Ustalarına 2000 USD Maaş Verecek Müşteriler Aranıyor.

Çarşı, Pazarda SUŞİ var, PİZZA var, HAMBURGER var = MANTI, ÇİĞBÖREK, ERİŞTE Ustalarına Aylık 2000 USD Maaş Kazandıracak “Mantı Keyfi” var.
Bilişim-İletişim çağında Dünya artık küçük bir köy oldu. Dünyanın bir ucunda yaşanan olay, ürün ve hizmet çok kısa sürede “Global Marka”larla her yerde hizmet verebiliyor. Uzun vadeli ve “Kurumsal Marka” prensipleriyle yapılan ürün ve hizmet faaliyetleri hem o ülkenin kültür ve alışkanlıklarını uzak yerlere taşıyor hem de ekonomik anlamda ticaret-istihdam yaratıyor. Bu anlamda marka olabilecek pek çok ürünümüz varken henüz yiyecek sektöründe Türkiye içinde ve dışında “Global Yiyecek Markası” oluşturamamış olmamızın eksikliği ve ezikliğini yaşıyoruz. Son on yılda iletişim-etkileşim sonucu Türkiye’de başarılı başlangıçlar yapılmış belli ölçüde yol alınmıştır. Son yıllarda ülkemizde global firmaların alternatifi olan ürün ve markalar pazarda kendisini hissettirmeye başlamıştır. Pizza, Hamburger, Pide, Çay-Kahve, Çiğköfte ve benzer konularda markalarımız çarşı-pazarda boy göstermeye başlamışlardır.Bu çalışmalar iyi bir başlangıç olmakla birlikte, aynı pazarda faaliyet gösteren emsal firmalarla rekabet edecek duruma getirilmek durumundadır.
Bize farklı ülke ve kültürlerin SUŞİ, HAMBURGER, PİZZA ve SANDÖVİC'lerini sunanlara; MANTI, ÇİĞBÖREK, ERİŞTE yedirerek TEŞEKKÜR EDELİM.
Ülkemizde geniş müşteri kitlesi ile buluşan Global ürün ve markalar yanında “şaka gibi” sayılabilecek ürün ve hizmetleri de satın almaktayız. Zaman zaman ulusal duygularla bu marka ve ürünlere yönelik boykotlar yapılmakta gerek yazılı basında gerekse sanal ortamda bu durum geniş kitlelerce paylaşılmaktadır. Belli bir emek-sermaye ve birikimle oluşan bu ürün ve markaları boykot etmek serbest pazar ekonomisi acısından hem mümkün değil hem de etik değildir. Bu ürünleri boykot etmek yerine alternatif kendi ürün ve markalarlarımızı dünya müşterisi ile buluşturmamız gerekli ve zorunlu hale gelmiştir.
2005 yılında kurulan Mantı Keyfi 8 adet franchising şube ile bu amaca uygun olarak dünya müşterisi ile buluşma faaliyetini sürdürüyor. Mantı Keyfi bir fikre, markaya, ürüne “Boykot” yoluyla karşı olmaktansa; “Evimi, işimi, ülkemi seviyorum” fikriyle çalışarak ürün ve marka üretmenin çok daha doğru olacağını vurgulayarak uyguluyor.
Yurdumuzda artık farklı ülke ve kültürlerin SUŞİ, HAMBURGER, PİZZA ve SANDÖVİC'lerini afiyetle yiyoruz. Bunları boykot etmeyerek; bize bu ürünleri sunanlara MANTI, ÇİĞBÖREK, ERİŞTE yetirerek TEŞEKKÜR EDELİM.. Bu ürünleri tüketen müşteriler; diğer ustalar gibi bizim ustalarımıza da aylık en az 2000 USD maaş ödesin. Üretip paylaşarak barış içinde yaşayalım. Bu faaliyet aynı zamanda ticaret ve istihdamı doğuracak “küresel ve bölgesel krizlerden çıkış kapısı” olacaktır.